2011. június 9., csütörtök

Újra itt vagyok, egy kis változtatással.

Sziasztok!

Húúúúúúúú, nagyon rég nem írtam nektek és szégyelem is magam, de most új ötletekkel álok elétek. A Breaking Dawn bemutatója után hatalmas elképzeléseim vannak, amibe nem fér bele a Kíhivások story. Akit érdekel a folytatás az mondja meg mert Emailba elküldöm a további fejezeteket. A kővetkező ötlet, ami kipattant a fejemből, egy Edward/Bella párositással foglalkozó story lesz, ami feldolgozza Alice és Jasper szerelemét, illetve a jövőbe látó lányka múltját. A Cullen család hatalmas főszerepben lenne, és természetesen a farkasok is, bár az első könyv róluk csak a végén tér ki. Három könyvben gondolkodom, amit szeretnék végre megvalositani. Sajnos eddig egy fanficem sem sikerült, de ha ti velem lennétek, segitenétek, talán minden másképp alakúlna.

Hamarosan megcsinálom a dizi-t és kirakom a fontos tudni valokat a történetről. Szeretettel várlak benneteket. :)

8 megjegyzés:

  1. Halihó! Én szeretném tudni, hogy mi lesz a történet vége. Erre az emailcímre küld el kérlek a fejezeteket: deannacambell@gmail.com. Köszöntem. ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia! Engem is érdekel ám nagyon a folytatás, szóval örülnék, ha elküldenéd. E-mail címem: edoka14@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Engem is-engem is!!!Érdekel de NAGYON!!!:D Email címem: pixy.lot@hotmail.com

    VálaszTörlés
  4. Sziaa.:)
    Engem is érdekel!!!:)
    címem:
    bukszus.niky@citromail.hu
    kösziiii:)
    Nika:)

    VálaszTörlés
  5. szia! Engem is nagyon érdekel
    Címem: twilight.bogi@gmail.com
    köszi <3
    Flore :)

    VálaszTörlés
  6. szia!
    én nemrég olvastam végig a történeted és nagyon érdekelne a folyatást :)
    email: szandra89@citromail.hu
    és nagyon várom az új törit is :)
    Sz.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Most olvastam végig az eddigi fejezeteket és tudni akarom h igent mond-e *.*
    krice@citromail.hu
    Köszönöm :D
    krice

    VálaszTörlés
  8. hello nagyon jó a történeted most olvastam el az egészet már vagy százszor és nagyon jó eltudnád küldeni a többi fejezetet erre az email címre:szandyyyy@freemail.hu nagyon köszönöm ekőre is

    VálaszTörlés