2011. február 6., vasárnap

Béta kerestetik.

Szióka!
Sokan jelezték hogy bétára lenne szükségem, és belátom tényleg igaz. Szóval akit érdekel eme kis történet bétázása, az írjon nekem ehhez a bejegyzéshez. Szükségem lenne egy Email címre, de mindennél fontosabb hogy leírja ide nekem az MSN címét. Ha sokan jelentkeznek, egyértelműen amellett az emberke mellet döntők, aki már több blogon is szorgalmasan bétázott. Remélem azért akad aki elvállal. Ha mégsem, kénytelen vagyok a merengői béta piachoz fordulni.

Írta, s Bejegyezte Cassandra Salvatore

5 megjegyzés:

  1. Sziaa.:DD
    Ha gondolod szívesen elválalom a bétázást:)
    Msn.bukszus_niky@passport.com
    Email. bukszus.niky@citromail.hu
    Ha benne vagy nyugodtan irj rám valamelyiken:DD
    byby:Nika:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!Engem is érdekelne az "állás" :)
    Tudom,hogy egy vagyok a sok közül,de engem tényleg érdekel az írás és a vele kapcsolatos dolgok :D
    Ha szeretnél velem beszélgetni,akkor itt az msn címem:
    barbiegirl@windowslive.com
    Ha pedig mellettem döntöttél :P
    bhdt@freemail.hu
    Remélem jól döntesz!
    puxi:*babey vampire*

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Én is szivesen jelentkeznék bétázásra. :)
    becca.fanfic@gamil.com
    az msn cimemet inkább én csak emailben adnám meg. :)
    Puszii Becca

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én is szivesen jelentkeznék
    Msn: betty_baba@windowslivee.com
    Email :betti@freemail.hu
    ha gondolod vegyél fel akárcsak csevegni ;)
    ja és a blogom cime ha megnéznéd annak nagyon örülnék:http://testverbolszerelem-betty.blogspot.com/ nézz be nyugodtan :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Engem is érdekelne =)
    MSN: naplemente4@hotmail.com
    e-mail: k.vivy@citromail.hu
    Vegyél fel kérlek. Van egy blogom is, kíváncsi lennék a véleményedre, ha van időd vagy kedved akkor olvass bele: http://baratoknak-jasper.blogspot.com/

    Puszcsí
    Jasper =)

    VálaszTörlés