2011. február 4., péntek

Egy kis részlet a következő fejezetből.

Sziasztok!
Hoztam nektek egy kis ízelítőt a holnapi Friss-ből. Nagyon jól estek a megjegyzések. Olyan emberkéktől - blogtársaktól - kaptam akik még sosem írtak nekem. És ez nagy örömmel töltött el engem.

 Edward szemszöge
Az ablak mellet álltam meg, karba tett kézzel, miközben végig mértem rég nem látott kedvesemet. Szemei könnyesek voltak, a teste összegömbölyödött. Ajkai pedig elnyíltak egymástól, és egyeletlenül lélegzett. A mellkasom szúrni kezdett az érzéstől, ami ellepte a testemet. Erős kényszert éreztem ahhoz hogy megérintsem őt. Hogy ajkam, ajkaira tapaszthassam. Szükségem volt a csókjára ahhoz hogy élhessek, tovább. Egyszerűen képtelen voltam tovább türtőztetni magam, a testemnek nem bírtam tovább parancsolni.

2 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Elsőre a képtől megijedtem, de az ízelítő tartalma tetszett, mert így le tudom vonni azt a bizonyos következtetést, hogy Edward odatolja "a nagy fehér seggét" (ezt tőled idéztem...:D)...
    Várom már azt a fejezetet, de nagyon!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Kérted, hogy jöjjek és jöttem. :) Most éppen mennem kell, de még a délután folyamán sort kerítek az olvasásra! :)
    A csere mehet, persze, de most csak linkcsere, mert még nincs bannerem, mert nem a saját gépemen vagyok.
    Puszi, TrixieBelle

    VálaszTörlés