2011. február 21., hétfő

Szomorúan látom a megjegyzéseket...

Sziasztok!

Szomorúan néztem végig a mindössze négy megjegyzést. *sóhajt* Mindenkinek aki írt, köszönet, de a többi olvasóval mi van? Végtelen nagy lelkesedéssel íróm ezt nektek, bár tudom hogy mindenkinek a tanulás az első, mert nekem is az. De ha egyszer képesek vagytok elolvasni, akkor némi megjegyzést is elvárnék. Nem kérnék sokat, csak látni szeretném hogy szeretitek olvasni a story-t. Most nem azt mondom hogy bezáróm - mert az a lehetőségek listájának a végén van. Csak kérni szeretnélek titeket hogy jelezzétek hogy vagytok. Hiszen én - mint látjátok - minden héten próbálok Friss-t hozni. Lehetséges hogy a 3.fejezet késve jött, de jött. És nem mondtam azt hogy jövőhétre hozom. Elhiszem hogy sok tanulni valótok van - pont mint nekem. Én mégis vettem a fáradságot hogy leüljek a gép elé és írjak nektek. Csak ennyit szerettem volna. További szép napot, hetet. Hétvégére pedig jön a jól megérdemelt fejezet ;)

Írta s bejegyezte Bess

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát igen sajnos ez így van a kezdeti lelkesedés alább hagy, de te a kezdetek után is foglalkozol vele,időt szentelsz rá.Nálam is ez van bár mostanában azért a 7 db mindig összejön amit köszönök is nekik.
    Én már nem tanulok,de szerintem ha elolvasásra szánt idő után pár másodpercben leírja valaki,hogy tetszett vagy nem abba már minden benne van és te író legalább látod,hogy egyáltalán elolvassák.
    Kitartás ehhez az időszakhoz és komizzatok ez nem sok kérés.
    pux
    Tündi

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Ezzel kapcsolatban szerintem ne aggódj.
    Már én sem törekszem arra, hogy minél több kommentet kapjak, mivel dupla ennyi olvasóval zB. ennyien írnak megjegyzést.
    Ne keseredj el egy nap után, kérlek.
    Most nem pampogni akarok, vagy hasonló, csal próbálok lelket önteni beléd.
    Fel a fejjel, te Lány! :))

    VálaszTörlés