2011. február 12., szombat

A Blog első díja.

Sziasztok!
Nem régiben Rena Rich megajándékozott egy díjjal. Aminek nagyon örülők mert az-az igazság hogy ez csak erőt add. Furcsálltam is hogy ennyire korán kapok díjat, de ez csak azt jelentheti hogy jó a történetem. Köszönöm Rena!

Öt dolog rólam:
- Kizárólag Team Edward vagyok, bár Jacobbal sincs semmi bajom. Nem szívesen olvasok olyan sztory-t ahol Bella Jake mellet marad.
- Hamarosan befejezem az első könyvemet, amint ha minden igaz ki is fogok adni.
- Szeretek olvasni - minő meglepő - inkább kalandos, romantikus regényeket. Pl: Twilight.
- Félig magyar, félig Francia vagyok. Anyum magyar emberke, apum pedig Francia.
- I LOVE ROBERT PATTINSON!

Öt ember akinek ajánlóm:
- AliceCarror - Csillagpor
- OneGirl - Levadászott szerelem
- Nessie Glambert - Varászlatos Bizonytalanság
- Puszmó - Tom és Puszmó
- Krisz - New Sun

Köszönöm még egyszer a díjat, én ezeknek az embereknek küldöm.

1 megjegyzés: